.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جمع‌آوري 6 هزار تابلوي غيرمجاز در مازندران

مديركل راه و ترابري مازندران گفت: حدود 6 هزار تابلو غيرمجاز در سطح محورهاي مازندران جمع‌آوري شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و ترابري مازندران، سيد علي اسد با اشاره به جلوگيري بيش از 810 مورد ساخت و ساز غيرمجاز در سطح جاده‌هاي استان اظهار داشت: به لحاظ نزديكي شهرهاي مازندران و كاربري كشاورزي در كنار جاده‌هاي محورهاي استان نياز اساسي به ارتقا، توسعه و تعريض دارند و ساخت و ساز غيرمجاز در حاشيه جاده اثرات بسيار سويي را در سطح محورها ايجاد كرد.
وي تصريح كرد: اداره‌كل راه و ترابري مازندران براساس برنامه‌هاي اجرايي خود جلوگيري ساخت و سازها غيرمجاز در برنامه كاري خود قرار داد كه از 810 مورد ساخت و ساز غيرمجاز قبل از اجرا، جلوگيري و 168 مورد را با حكم قضايي تخريب كرد.
مديركل راه و ترابري استان مازندران با بيان اينكه صيانت از حريم راه‌ها را به منظور توسعه آينده راه و حفظ سرمايه ملي از وظايف ذاتي عموم مردم است، افزود: در سال جاري بيش از 870 مورد پرونده مجوز ساخت ساز كنار جاده با رعايت حريم قانوني راه داده شد.
اسد با اعلام اينكه تجاوز به حريم راه‌ها در استان سبب متوقف شدن پروژه‌هاي راهداري و راهسازي مي‌شود، بيان داشت: تسريع فعاليت‌هاي راه و ترابري از 166 مورد حفاري غيرمجاز در حريم راه‌ها جلوگيري شد.
وي به برچيدن 5 هزار و 460 مورد تابلو غيرمجاز در حريم راه‌ها اشاره كرد و افزود: ساخت و ساز غيرمجاز در حريم راه‌ها يعني استقبال از پيامدهاي ناگوار ترافيكي و ناامني شديد در سطح محورها و همينطور محدوديت اراضي براي توسعه و تعريض محورها كه اين مسائل مي‌تواند در سطح وسيع‌تر عاملي براي ركود توسعه همه‌جانبه مازندران باشد.
معاون راهسازي اداره‌كل راه و ترابري استان مازندران نيز از عمليات اجرايي احداث 16 دستگاه زيرگذر در سطح محورهاي ارتباطي استان با اعتباري بالغ بر 180 ميليارد ريال خبر داد.
علي اكبر ييلاقي تصريح كرد: در حال حاضر در راستاي مصوبات سفر دوم رياست جمهوري، عمليات اجرايي احداث 16 دستگاه زيرگذر با اعتباري بالغ بر 180 ميليارد ريال توسط اين اداره كل در حال انجام است.
وي يادآورشد: احداث زيرگذر سورك، جامخانه، كلبستان، سارو، رستم كلا، كميشان، چالي و كياپي از جمله زيرگذرهاي احداثي در محورهاي استان است.
ييلاقي در پايان اعتبار مورد نياز براي اتمام نهايي عمليات احداث اين زيرگذرها را مبلغي بالغ بر 130 ميليارد ريال عنوان كرد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.